2013. május 28. 07:52 - self.destruction

végül a fekete lesz egyelőre, mert anyám szerint a fehér nagyon szétbaszná a hajam, és már amúgyis eléggé szét van baszva, a másik ok meg az, hogy inkább sötétebb barna hajam van és nagyon gyorsan nő, ami már a narancsnál is gondot okoozott és hülyén nézett ki, fehéret inkább nem akarom mostanában megkockáztatni, mert 1 hónapnál tovább amúgysem tarthatnám meg.
egyébként miért van az, hogy az emberek az alapján ítélnek meg hány lájkod van a profilképeden faszbúkon? amúgy kurvára féltékeny volt, amit marhára nem értek, mert velem szinte senki se áll szóba, még a profilképemet se lájkolják, akkor? bár, hogy ezt így tegnap észrevette, szerintem majd könnyebben rámun, mert rájött, hogy én örülhetek, hogy velem van, nem ő, ahogy azt eddig hitte. ami mondjuk vicces, mert egyedül is meg lehet lenni, meg szerintem úgyis egyedül fogok felfordulni, de az normális, hogy engem ez idegesít, hogy emiatt fogja úgy érezni, hogy nincs mit veszítenie, mert ha mindenki úgy gondolja, hogy szar alak vagyok, akkor előbb-utóbb ő is úgy fogja. szerintem. egyébként tök mindegy, nem tudom miért utál mindenki ennyire, de csodás érzés. amúgymeg a faszbúk csak szétbassza az emberi kapcsolatokat szerintem.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr126249757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L 2013.05.28. 21:16:16

ezzel szerintem lassan már mindenki tisztában van, ennek ellenére nem szoknak le róla. engem pl. nem tudnak a profilképem lájkjai alapján megítélni, mert nincs fb-m.

self-destruction 2013.05.28. 23:09:23

hát ezaz ami miatt én is törölni akartam már a profilomat mert csak a baj van belőle... mert most van egy nagyon rossz érzésem amit több mint valószínü, hogy úgyis csak bebeszélek magamnak, mert tök mindegy lehet neki, hogy mennyire utálnak mások, de engem attól még zavar, ha valaki velem van és lehetősége van arra, hogy ennyire zsebében érezze a dolgot engem meg az basz fel, hogy nagyon hülyén viselkedtem, és most az egészből az lesz, hogy valaki más mellett fog kikötni, és megint én leszek a szerencsétlen mint eddig még mindig. tudom, hogy én baszok el mindig mindent, ezért is idegesít, mert ha nem beszélgettünk volna közben és nem hesegetem el a téveszméit arról, hogy engem mennyire nagyon szeretnek egyesek, akkor nyugodtabb éjszakáim lennének. mondjuk azzal, meg nem érdemes együtt lenni aki nem akar veled lenni, de attól még büszkeség...

L 2013.05.29. 00:44:51

de ha jól vettem le, máshol nem nagyon élnek közösségi életet az emberek. miért érdekelné, hogy mások mit gondolnak rólad? amikor összejöttetek, akkor sem ez számított, gondolom, másrészt meg a saját tapasztalataiban jobban bízik az ember, mint másokéban. szerintem túlkomplikálod kicsit. de értem amúgy. ez mind a két irányba elsülhet, úgyhogy szerintem a legjobb tisztán játszani. akkor legalább te is tudod, mit várhatsz a másiktól.

self-destruction 2013.05.29. 17:39:12

én nem tudom, mert manapság szerintem ezt a fészbúkozást rohadtul túlzásba viszik az emberek. régen legalább szólt valamiről de most tényleg csak az megy, hogy valami csaj felrak egy képet és 50-70 lájk meg 25 komment hogy mennyire szép, és akinek ez nincs meg az kevesebbnek érzi magát. ha nem lenne olyan ember aki annyira fontos nekem, hogy ne akarjak ennyire beégni előtte, hogy a kutyának sem kellek és biztos lehet a dolgában akkor engem se érdekelne. de egyébként tényleg túlreagálom, csak szar érzés és nem tudok vele mit kezdeni. szerintem sem ez a mérvadó, csak hogy ha ezt látja akkor egyből elfelejti a hülye eszméket arról, hogy esetleg van rá valami esély, hogy elhagyom és akkor elbízza magát, azt meg nem akarom. mert nekem meg mondjuk lenne kire féltékenynek lennem, csak nem érdekel, mert velem van, gondolom ha már nem akar, akkor azt felteszem közli velem is. csak az a tudat, hogy valaki "több" nálam mások szemében azt nehezen tudom elviselni, mert tőlem bárki több és bárki szebb, meg jobb. és nem tudok olyannal együtt lenni, aki nincs velem egy szinten vagy nem kevesebb nálam.
süti beállítások módosítása