2013. július 26. 22:06 - self.destruction

cseréljünk eszmét.

a blogolásnak van egy afféle leírhatatlan hangulata. ez azért jutott eszembe, mert gondolkodtam azon, hogy vlogolni fogok inkább mert a z íráshoz nincs kedvem, de rájöttem, hogy kár érte, márcsak azért is mert a hangom kissé mókás amióta a hangszálaim nincsenek rendben. (az sem ma kezdődött, jah.) egyébként el kéne nagyon tolni a seggem tüt venni a pc-hez, de nem akarom kihúzni a gyufát. ugye k.nak is volt (amíg a másodikat el nem baszták) és nem akarom, hogy anyámék ilyen hülyeségeket találjanak a fejemhez vágni, hogy ez miatta van. szóval akkor egy évig nix pc, de kíváncsi vagyok mennyire basznám el.
amúgy viccös, hogy mennyire nagy barmok írkodnak neten... mármint ilyenek, hogy szájbapc elkúrva arcbénulást okoz, meg ilyenek... valahogy nehezemre esik elhinni.... véleményeket kommenteket fogadok odalennt, már boroztam szóval blog írás nem nagyon meg (pedigjajde hiányzik... de hnap is van nap.) de azért továbbra is szívesen cserélgetek eszmét, ha vkinek van kedve.
a másik.. mért buknak a fonottkalács-testü izomkolosszusokra? szerintem totál nem szexi.
jah.. ´+ most buzinak nézek ki, vagy pasinak? vagy lezbinek? a rózsaszín öngyújtót sem értettem, szerintem nem igazán illünk össze, de az, hogy legutóbb egy fehérnemus nőt kaptam motoron az kissé ... mókás. ezek a trafikos nénik tudják mi kell nekünk! (y)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr696249749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L 2013.07.29. 16:13:27

nem teljesen értem, mit értenek azalatt, hogy 'elkúrni' az ajakpc-t. mármint mivel indokolják az arcbénulást? :) olyat is hallottam, hogy valaki egy 'rosszul szúrt' nyelvpc miatt fulladt meg, közben meg annyi volt hogy kilazult a bogyó, lenyelte és max attól fulladhatott. [vagy lenyelte a szárat is, attól már inkább]. valószínűleg egyiknek se. szerintem magas ívben leszarják, milyen gyújtót kapsz, azt adják amelyik először akad a kezükbe. mondjuk én egyszer kaptam úgy rózsaszínt, hogy visszafordult a csaj, rámnézett és amellett döntött.

self-destruction 2013.07.30. 22:18:56

hát nem tudom mit értenek, elkúrni el lehet, "szőkének" elkúrták elég rendesen, de neki is "csak" 1 órát dőlt a vére meg feldagadt a szája és lila véraláfutása volt a szájában, de amúgy pár nap alatt eltünt, leapadt, most meg csak a két lyuk helye látszik már. szóval erről ennyit, szerntem ezt jobban nem lehet elcseszni, és hát túlélte. hát ha feldagad a nyelve az éppenséggel nem kellemes és nem tesz jót a légzésnek, de max álmában fulladhatott volna meg ettől, és akkor már valószínübb, hogy lenyelte..: hát én nem tudom, mondjuk én tök mókásnak találtam a gondolatot, hogy rádnéznek és azt mondják "nyehehe jól megszivatom" de asszem erre nem sok esély van.

L 2013.07.31. 06:19:29

ebben annyi volt az elkúrás, hogy eltaláltak egy eret, de enélkül is feldagadt volna, és a lyuk is ottmarad. a nyelv is mindenképp feldagad, napokig nem lehet vele rendesen enni. de mivel létezik egy szerv, amit orrnak hívnak, ez nem vezet egyenes úton a fulladáshoz. amit el lehet baszni egy pc-n, az az, ha nem steril cuccokkal dolgozol. ki tudja...

self-destruction 2013.08.01. 01:05:44

jah ez egyértelmü volt első ránézésre is, meg már akkor amikor írta hogy valami nem oké. de egyébként igen, tudom, mindenképp kicsit feldagad, de asszem szarul fejeztem ki magam. úgyértem neki úgy dagadt fel, h kb úgy nézett ki 2-3 napig mintha "félig" feltöltette volna a száját... ami mondjuk nem lehetséges, de érted mire gondolok, ilyen kacsaszájszerü volt. nyelvbe mindig mondtam, hogy nem akarok, valahogy nem viselném el ha hülyén beszélnék miatta (mégha csak néhány napig is) meg azért evésnél szerintem zavaróbb mint bármi más. mpndjuk orrtól én azért tartok mert az enyém nincs rendben mostanában.. lehet, hogy valami krónikus megfázás, esetleg allergia, de kissé taknyos vagyok (ami kívülről nem látszik nagyon, de én ézem) úgyhogy nem tudom, jó ötlet-e piszkálni... de egyébként nem ttudom tud az annyira feldagadni, meg piszkálni az orrt hogy fulladás legyen a vége, talán nem...vagy igen? mmint ha egyenes úton nem akkor milyenen? :D (gondolom értető mire gondolok ezzel a kérdéssel) hát az kellemetlen és jah, mert ott már fertőzés lehet, meg láz meg miegyéb.. ha eret találnak el az viszonylag normálisan fog kinézni néhány nap múlva, de így ezt az ideg-eltalálást meg bénulást azért nem értem, szerintem nem túl sok esély van rá, vagy egyébként is meg van rá a rizikó, mert amennyire én tudom (bár lehet, hogy tévedek) az ér- és ideghálózata mindenkinek egyénileg más-más, szóval senki sem láthatja pontosan mit szúr keresztül, hiába van papírja arról, hogy tud pc-t szúrni, azért mindig van esély, hogy valami nem jön össze.

self-destruction 2013.08.01. 01:05:44

jah ez egyértelmü volt első ránézésre is, meg már akkor amikor írta hogy valami nem oké. de egyébként igen, tudom, mindenképp kicsit feldagad, de asszem szarul fejeztem ki magam. úgyértem neki úgy dagadt fel, h kb úgy nézett ki 2-3 napig mintha "félig" feltöltette volna a száját... ami mondjuk nem lehetséges, de érted mire gondolok, ilyen kacsaszájszerü volt. nyelvbe mindig mondtam, hogy nem akarok, valahogy nem viselném el ha hülyén beszélnék miatta (mégha csak néhány napig is) meg azért evésnél szerintem zavaróbb mint bármi más. mpndjuk orrtól én azért tartok mert az enyém nincs rendben mostanában.. lehet, hogy valami krónikus megfázás, esetleg allergia, de kissé taknyos vagyok (ami kívülről nem látszik nagyon, de én ézem) úgyhogy nem tudom, jó ötlet-e piszkálni... de egyébként nem ttudom tud az annyira feldagadni, meg piszkálni az orrt hogy fulladás legyen a vége, talán nem...vagy igen? mmint ha egyenes úton nem akkor milyenen? :D (gondolom értető mire gondolok ezzel a kérdéssel) hát az kellemetlen és jah, mert ott már fertőzés lehet, meg láz meg miegyéb.. ha eret találnak el az viszonylag normálisan fog kinézni néhány nap múlva, de így ezt az ideg-eltalálást meg bénulást azért nem értem, szerintem nem túl sok esély van rá, vagy egyébként is meg van rá a rizikó, mert amennyire én tudom (bár lehet, hogy tévedek) az ér- és ideghálózata mindenkinek egyénileg más-más, szóval senki sem láthatja pontosan mit szúr keresztül, hiába van papírja arról, hogy tud pc-t szúrni, azért mindig van esély, hogy valami nem jön össze.

L 2013.08.01. 07:34:20

nekem is elég komolyan feldagadt az első pár napban, konkrétan kicsi is lett rá a pc. a fülem kezdett el 3-4 napos korában elállíthatatlanul vérezni, vsz. akkor mozdult meg benne először a karika. de onnantól tényleg folyt lefelé az arcomon néhány napig. és fél év volt mire fájdalommentesen begyógyult. a megfázáshoz mondjuk nem sok köze van egy pc-nek... csak a tünetek jönnek ki az orrban, egyébként nem ott van a baj. egyébként néha tényleg érdekes orrpc-vel megfázva lenni, de leginkább akkor kellemetlen amikor még friss, és nem mozog. ha nem egyenes úton [=közvetlenül], akkor közvetetten. nem tud rendesen enni és félrenyel, vagy mittudomén... az emberek válogatott baromságokra képesek. annyira azért nem dagadt meg, hogy ne kapjon levegőt a száján, de még ha így is lenne, vegyen levegőt az orrán. ha az annyira be van dugulva, hogy ott se kap levegőt, akkor talán lesz egy kis légszomja, de belehalni nem fog. szerintem itt az lehetett, hogy játszott vele, amit úgyse lehet kibírni, és kiesett, és olyankor egy pillanat alatt lent van az egész. én is nyeltem már le bogyót a nyelvpc-ből. meg olyan is volt amit kettéharaptam. meg lereszeltem félgömb alakúra a fogammal, meg ilyesmi. injekcióadásnál is előfordul, hogy izomba adod és véletlenül egy eret trafálsz el, csak ott mondjuk rögtön rájössz. pc szúrásnál nem lehet visszaszívni, úgyhogy ott nem veszed észre, viszont ott nem is fecskendezel be semmit, úgyhogy nem tragédia.

self-destruction 2013.08.02. 01:43:25

hát meglehet, hogyha nem szarnak be és nem szólnak akkor szülőnek akkor megmaradt volna és begyógyult volna úgy is, hogy nem szedik ki, mert pár nappal később már semmi baja nem volt a doki szart se csinált és mire kórházba indult már amúgy sem vérzett, de tényleg durván nézett ki a dolog, egy sárga törölközőt varázsolt pirosra egy óra alatt, de így a 3/4 teljesen, szóval megértem, hogy bepánikolt, mert eléggé le is gyengült fizikailag a vérveszteségtől, jó, hogy nem esett pofára valahol. akkor végülis túl lehet élni, megynyugodtam. csak nem voltam benne biztos, hogy nem piszkálná-e jobban vagy nem lenne kellemetlenebb, mmint ha feldagadna, vagy ilyesmi. hát valószínübbnek tartom én is, eddig még mindenki akit ismerek játszott vele, amúgy haverja is múltkor buszban ülve úton dokihoz lenyelte az egyik golyót a patkó-pc-böl, szóval szerintem ez bármikor megtörténhet, ezért is nem akarok ilyes-féle formát, mert én már fogaimat is nyeltem le kisebb koromban álmomban, szóval talán jó lenne ha csökkenteném az esélyét, de valszeg mindegy.. jah, tudom.. anyám is mostanában járt fogorvosnál, és a pali az injekciót a szájpadlásába szúrta, ami annyira feldagadt, hogy akadályozta a légzését meg enni is szar volt, véraláfutása is volt, és hát végülis ő sem fulladt meg és nem is bénult meg az arca (bár tény, hogy egy időre igen, mert érzéstelenítő volt ugye, és olyan szarul lett beszúrva, hogy nem érezte néhány órán keresztül a fél arcát, szóval beszélni is alig bírt, de az is elmúlt.)
süti beállítások módosítása