2013. május 26. 13:48 - self.destruction

kicsit eltűntem, mert...

csak úgy ok nélkül egyébként. írnom már nagyon nincs mit, meg ha lenne is mit, már nem is akarom kiírni, mert fölösleges, már valahogy minden olyan fölösleges. egy ürlény vagyok és nem tesz boldoggá aminek kéne, másrészt egy kis közvéleménykutatás azoknak akik még emlékeznek arra hogy nézek ki ; MI lenne ha befesteném feketére a hajam? hogy miért? hajamat így 16 éves korom óta festem elöször volt ilyen béna sötétpiros amit intenzív vörösnek csúfoltak, aztán még 2× ugyanez végül áttértem narancsra. ami mondjuk elég sokáig kitartott, 18 éves koromig úgy 16-tól (mert jah, akkor még 16 voltam amikor áttértem narancsra, de mondjuk ez tök lényegtelen) ja nemmellesleg itt említem meg, h azalatt h eltűntem betöltöttem a 18 életévemet is, hurrá. szóval lehet nekem gratulálni (de hogy minek?) eltértem kicsit a tárgytól, szóval visszakanyarodva, még 17 évesen, egyszer volt rubinvörös hajam, be is jött meg nem is, aztán 18 lettem én bebasztam a hajam gránátvörösre, ami valljuk be, hülye ötlet volt. azóta is az van a fejemen, ami vicces, mert úgy a 60%-a már megint narancs, de így foltokban, érted, aztán kissé röhelyesen nézek ki. amúgy nem sürün érdekel, mert amúgy sincs pénzem hajfestékre, meg úgy kb. semmire sem. na mert a szituáció olyan, hogy kb. 2 évig egy nyomorult nadrágot sem, se pólót se alsónemüt nem vettem, ami cink volt már, mivel, a melltartóméretem szerintem eléggé irreális... mmint szerintem tök rendben van illetve nincs, mert hát szinte semmi mellem, de nem baj, így szeretjük. szóval a méretem (bár nemtom h ezt most mondjam-e, mert hol érdekel ez bárkit is???) 70/B. (nemtudom, ez az európai számozás, ugye jól tudom?) namármost.. az a szitu, hogy az oké, mellem kicsi, de azért nem nem létező, viszont a hátam az cseszett keskeny. na, B-s melltartót általában 75-össel találsz vagy 80-assal, de nem 70-essel ami gond, mert az hiába jó kosárméret, ha hátul nem tart, mert nagy. de most jön a poén, nem csak, h B-t nem lehet találni 70-el, de még A-t sem??? most kérdezem én, wtf???? az volt a legkirályabb amikor a kezembe akadt egy 80/A-s.. mondom baszki??? kire gyártják ezeket a szarokat, létezik egyáltalán ilyen idomtalan nő??? na lényeg, emiatt általában 75/B-t vásárlok, de az kb. 2 mosás meg 3 viselés után úgy szétnyúlik mint a szar, múltkor már odáig süllyedtem, h varrogatnom kellett őket hátul, mert 75-ről kb. 80-ra nyúltak szét és már mindenképp viselhetetlen volt, szóval volt már olyan alternatíva is, h törlőrongyokat fogok viselni és akkor nem kell melltartó sem. mert hát én kurvára nem vagyok milliomos, hogy minden nap úgy csöcstartót vegyek. szóval a lényeg.. februárban kibuliztam magamnak anyámnál, h hadd vegyek már meg magamnak egy két drágább cuccot, amit már ezeréve szeretnék, de sosem voltam követelődzö, ezért sosem kaptam meg. (mert a szüleim meg milliomosok nem voltak és nem is azok) na most igen. van hevederövem, végre. persze másom nem is, mert arra már nem jutott pénz, csak egy pulcsira, de nem baj, mert azom se volt már. szóval rendeltem most is, májusban, 6 pólót amiből 5 jött le, és egy nemegészen az amit rendeltem, de nem baj, mert így még jobban bejön. +1 nadrág, az meg azért, mert a nadrágokal ugyan az a bajom mint a melltartókkal. csak a nadrág nagy, szóval szopás, kell szerválnom még 5-10€-t valahogy, h vehessek a kínaiban egy kettébaszott farmert. mert nálam az úgy van, hogy ha póló, akkor lhet unisex, mer széles/lógós kicsit nagyobb, és ugyanez vonatkozik a bulcsira is, mert legalább eltakarja a hasam, haha. de ha gatya, akkor répa. ez szabály. csakhát azok meg ugyanúgy mint a melltartók, szétnyúlnak mint a szar, aztán 3 gyatyámból már csak egy jó rám, de az is csak azért mert egy számmal kisebb volt mint a méretem és csak azért vettem meg, mert kibaszottul tetszett és karácsonyi akcióban féláron 10€ helyett 5 volt. szóval most ott tartunk, h ruhaügyileg rendben vagyok 10 évre, csak még egy gatya kéne. a bakancsomat meg megragasztom és már lesz cipőm is.
de.. amit eredetileg akartam mondani, hogy a hajamat azért akarom már feketére (v lehet az lenne a legtisztább, ha visszafesteném barnára, de attól nagyon ódzkodok), mert már mindenkinek vörös haja van, meg minden madafaka, és már nagyon megy az idegeimre. vágod, kimegyek a végállomásra, leszállok a buszról, megyek megyek és amíg lekanyarodok a telep felé (jelzem, ez kemény 5 méter) elmegyek 10 vörös csaj mellett és a legszomorúbb, h mindegyik árnyalat volt már a fejemen legalább egyszer. én elhiszem, hogy a vörös nők marha szexik, de én akkor inkább nem akarok szexi lenni, leszek morticia meg vámpír , mint általánosiskolás koromban. szóval ennyi. mert átkosul utálom egyébként ezt az elkorcsosult világot ahol mindenki csinál minden szart, csak sejtelmük sincs, hogy miért. azért hordok már nagy pólókat nagy pulcsival meg szükszáru gatyával és bakanccsak mert így érzem azt, h a legkevesebben fognak majmolni, amire mondjuk nincs garancia, de hát én "férfi" vagyok és egyébként rendkívül szexi nő, olyannyira, hogy amikor elsétálok előtte, minden hajléktalannak tüstént feláll és (ez egyébként megtörtént, tényleg) beszól, hogy "da jó picsája van nekije!" ... szóval erről ennyit. meg nem csak a hajléktalanok hanem 10éves taknyoknak (gondolok itt 10-14 terjedő skálára) is kangörcse van, ha meglát, meg egyébként még néhány korombeli srácnak meg egy-két 50es pasinak. szóval a vörös haj, tönkretette az életem, kétlem, hogy olyan jó nő lennék, hisz úgy öltözködöm, ahogy. elhiszem, hogy ez a stílus valakit irtóra beindít, de nem hinném, hogy midnenkit. meg amúgyis mit bánom én ezeket az állófaszú baromarcokat, amikor egyébként foglalt vagyok, és nem véletlenül maradtam vele ilyen sokáig. nem untat egyáltalán, sőt, és jó vele. szóval end of story. amúgy sejtelmem sincs, hogy ezzel az egésszel mit akartam mondani, de azért elmodntam. lényeg, hogy egyelőre nem fordultam fel, ha az egészségem éppen nem is a legjobb, és asszem kéne találnom munkát. ja és imádkozzatok, h ne bukjak meg, mert minél előbb le akarok lépni abból a kibaszott gimiből.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr356249758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

L 2013.05.26. 13:59:28

hátakkor grat a nagykorúsághoz (: ha tetszik a vörös, mások miatt ne mondj le róla, úgyis megunják majd, amikor más lesz a divat. meg a feketét utána nem lehet lecserélni, mert nem fogja be semmi. ha leszívatod, akkor se nagyon.

self-destruction 2013.05.26. 14:09:19

köszönöm :) épp az az, h már annyit bámultam a vöröset, hogy nem is tetszik igazán, mert valahogy egyik árnyalat sem az igazi... olyan h, ez túl világos, ez túl sötét, és a legnagyobb bajom a vörössel az, h T-nek is vörös haja van és bár szerintem kurvára nem hasonlítunk a hasonló hajszín miatt mindenki összekever minket, és mivel rühellem a viselkedését és a személyiségét, egyszerüen irtózok attól, h csak minimálisan is emlékeztessek rá. a fekete viszont az utóbbi időkben eléggé megtetszett és szeretném kipróbálni. egyébként a másik szín amin még a fekete mellett gondolkodom az a fehér. szóval nemtom, h morticia v gandalf?

L 2013.05.26. 14:21:41

huh, a fehér nagyon komoly lenne... azzal szokták megszívni az emberek, nem, hogy ahhoz hogy fehér legyen kell rá valami sampon ami lila színű, és ha sokáig hagyod rajta akkor nem fehér lesz a hajad hanem lila. mondjuk amikor a húgomnak olyan volt, rohadtul tetszett. mondjuk szerintem a fekete is jól állna.

self-destruction 2013.05.26. 14:27:49

jah a fehér ritkább is, meg inkább érzem magaménak mint mondjuk a vöröset, valahogy jobban el tudom magam képzelni vele, lehet a személyiségem miatt, mert a vörös nekem valahogy túl élénk. hiába nem vagyok egy depressziós barom, meg sokat röhögök sok agyament hülyeségen és hiába áll tőlem távol a frigiditás valahogy nem érzem már magaménak azt a színt. a fehér jobban bejönne mondjuk mint a fekete, de a feketével is hasonlóképp vagyok, mint a fehérrel, hogy inkább el tudom magamon képzelni, mint a vörös bármelyik árnyalatát. igen, ezt hallottam én is, hogy valami lilás vacakkal festik, aztán sokmindenkinek ilyen lilás-beütésű fehér lett, de mondták, h az egy-két mosás után ki is kopott, de nem tudom, hogy hol tudok ilyet beszerezni, esetleg fodrászati kellékekben? na mindegy, asszem maradok a feketénél, szerintem nem lenne annyira szörnyü, vöröstől már vhogy jobban irtózok mint bármi mástól, egyedül a szőke az amit soha semmilyen körülmények között nem vállalnék be.

L 2013.05.26. 14:32:12

én fodrászkellékben vettem különféle kék festékeket meg színezőket, ha az van, akkor minden.

self-destruction 2013.05.26. 14:35:39

akkor be kell néznem, ha fehér mellett döntök. de egyébként én amikor narancsra festettem, akkor fodrászatból ismerősön kereztül szereztem a festéket, de az ilyen volt, h peroxid+ színezőpor. és úgy tudom, nekik ebből van minden szín. szóval ha kéket akarnék megoldható is lenne, mert a százalékot is kiválaszthatom , asszem 3, 6 és 9%-os volt nekik, én a 3-asat használtam és az is elég szépen kihszívja, nekem novemberben volt egy kis fekete a hajamban és 3-assal mikor festettem vörösre szinte teljesen eltűnt, csak kicsit volt sötétebb, mint a többi része.

L 2013.05.26. 14:38:55

jah, abból vörös lesz, és utána folyamatosan kopik. ha a fehér mellett döntesz, mutass majd képest az eredményről (:

self-destruction 2013.05.26. 14:44:35

a feketéből? igen, arról okvetlen mutatok, ha úgy adódik :) mondjuk az is lehet, kipróbálom még fekete előtt, vagy majd ha sikerül eltüntetni a feketét, bár mondjuk az lenne a rizikósabb, úgyhogy még gondolkodom.

L 2013.05.26. 14:49:21

igen, ha a feketét leszívják. ok.
süti beállítások módosítása