2013. május 30. 00:06 - self.destruction

chill as fuck.

megbeszélve kivesézve. kurva viccesek vagyunk egyébként mert végül elkönyveltem magamban az egészet azzal, hogy egyikünk sem érzi magát többnek a másiknál, szóval ez így most egészséges. egyrészt azért, mert nem az a fontos, hogy az átlag mit szür le abból, amit lát, hanem az amit ő. és ő nem azt szürte le mert neki mindegy. a félelmei lehet, hogy eltüntek meg a féltékenysége ami kár, mert nekem imponált. de mindegy, nem biztos, hogy így van, csak mivel mindenki magából indul ki, én a helyében már egyáltalán nem lennék féltékeny. a magam helyében nem vagyok, csak fura, mert úgy érzem túl sok ember van körülötte, meg szerintem hazudik amikor azt mondja, hogy az adott illető nem jön be neki, mert szerintem igen, csak 1, nincs önbizalma hozzá, 2, volt osztálytárs-nem játszik, 3, ismeri és tudja, hogy nem az a típusú ember akivel kijönne. szóval zavaró légypiszkok a látteremben, de elviselhető. úgyhogy végülis megnyugodtam, csak attól még zavar, ha úgy érzem, hogy nincs mit veszítenie. egyébként igen, a hiba bennem gyökeredzik, tisztában vagyok vele. tehát gondolom a legjobb, ha nem törődök vele, végülis ha vége, akkor az úgy van jól, ha meg nem akkor úgy, nem kell siránkozni feleslegesen, csak nehéz amikor valaki számít.
ezen kívül még- most megint realizáltam, hogy mi az ami miatt naponta szoktam hajat mosni, azon kívül, hogy egy nap után zsíros -ami mondjuk nem nagyon látszik, csak szar "benne" lenni- . az az ok, hogy annyira összekócolódik, hogy most is vagy negyed órán keresztül (ha nem tovább) téptem hajmosás előtt, mert akkora csomók voltak benne, hogy az fájdalom. egyénbként amiatt, mert amúgy nem fésülködöm, mert így jobban néz ki, de ha minden nap lemosom akkor nem is kócolódik úgy össze. viszont az utóbbi idökben annyira hulla vagyok, hogy a fasznak sincs kedve már naponta hajat mosni, volt, hogy 3 napig nem mostam le, aminek mondjuk vicces eredménye volt. egyébként ha nem mosom, akkor fésülöm, mert másképp tim burtoni hajjal rendelkeznék, ami jól néz ki, csak kényelmetlen nekem. most viszont az érettségik miatt nem jártam be suliba egész héten, és szombattól se fésűvel se vízzel nem létesített közelebbi kapcsolatot a fejemen levő szörzet, szóval mára már úgy néztem ki, hogy a beleragadt zsír meg por kábé elkezdett önálló életet élni szóval hajmosás előtt kénytelen voltam magam megtépni. holnap meg illene benézni suliba de nagyon nem akaródzik már.
a harmadik dolog meg a gép. na attól a falnak tudnék menni, ha nem lennék már tapasztalt és nem szarnám le. gamelni nem tudok, mert telepíteni egy büdös taslit se lehet rá (windows, én így szeretlek <3 ) és -mostkapaszkodjmeg- ilyen derült ki tegnap amikor faterral délutántól úgy este tízig baszakodtunk vele ; telepíteni kell a frissítéseket, hogy TELEPÍTENI tudjak, de nem lehet TELEPÍTENI (a frissítéseket se) így nem lehet TELEPÍTENI. tök logikus, nem? szóval nincs game, pedig tök jókat találtam, és annyira szeretnék kicsit játszani már, hogy az nemigaz... aqw hosszútávon fárasztó a dragon fable ahhoz képest unalmas és az oversoul se jött be. de csak ezeket tudom neten, telepítés nélkül játszani (nameg pac-mant) és ez azért kicsit na... a gépemen meg csak ilyen köveket foragtó cucc van, ami leköt meg psychopatát csinal belőled kb. szal jó, azzal haladtam az elmúlt napokban, de az kb. ilyen relax-program, a warcraft meg egyáltalán nem izgat fel. (jó ez hülyén hangzik, de most gamer szemszögből mondtam, szigorúan) mondjuk amúgy sem leszek már sokat otthon, úgyhogy tárgytalan, de nyáron illene már kipofozni a winfost mert botrányos amit ez a szar müvel. asszeme ennyi voltam mára..

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr466249756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása