2014. szeptember 15. 03:15 - self.destruction

csakhogy jelentkezzek.

ami az életemet illeti...hát az egy fos jelen pillanatban. az, hogy jelentkeztem a művészeti érettségi utáni képzésre életem legrosszabb döntése volt és nem tudom hogy másszak ki belőle. a legutóbbi sulilátogatásom óta kb annyi kedvem sincs már ezt csinálni mint amennyi eredetileg volt és valljuk be, már akkor sem volt semmi kedvem.

történet nagyvonalakban:
szóval a némber (a fényképészet tanárnőm) egy idióta picsa. az elején írtam mindenkinek mailt h találkozzunk, hogy megbeszéljük mit várnak el tőlem (mivelugye individuálisra jelentkeztem, így elvileg nem éne bejárnom) a nő válaszolt, már akkor nem volt szimpi a dolog, de nem akartam rinyálni. odamentem, megkérdeztem, hogy a portfólió, amit kért, mit takar, mi lehet kb benne és mi az ami tuti nem. erre nem válaszolt, ellenben órákat pofázott egyéb dolgokról, amiket én egyrészt nem kérdeztem, másrészt meg tök felesleges volt. arra nem voltam kiváncsi mire kell az neki, engem az érdekelt, hogy mi fér bele és mi nem. elvittem neki aztán órára szerdán, amiből az lett, h kurva megalázó helyzetbe kerültem 15 éves elsős középiskolások előtt. mivel ez egy középiskola és van náluk +2 éves érettségi utáni képzés. namármost én fényképészetre jelentkeztem, amire a csoportomból rajtam kívül más nem, így az órám az elsősőkkel lenne. ami nem gáz, mert amúgyse járnék suliba csakhát a némber egy hónapi heti egy alkalomra kötelezett mert hogy ez jót tesz. hát ebbe nem kötök bele, abba már inkább, hogy a kérdésemre nem válaszolt, szal olyan képeket kapott, ami technikailag nem felelt meg az elvárásainak, csakhogy ő ezt előre nem közölte velem, pedig én kérdeztem. az volt  a baja, h éhány fotóm 2 képből volt összerakva, mivelhát ezek ilyen képek, nincs mit hozzáfűznöm. nemgáz, h ide nem ez kell, cskhogy ha már én megkérdeztem akkor  illett volna konkretizálni a hölgynek, h mit is akar, és akkor nyilván nem ezt viszem. a másik dolog amivel kiborított az az volt, hogy a legtöbb képemet rendesen meg se nézte (utolsó voltam, de sztem ideje még lett volna rá, mindegy...) aztán a harmadik dolog meg az volt, hogy semmi motiválót nem mondott. mármint én értem, h ami szar azt nem kell kidícsérni, sőt és elfogadom a kritikát, amennyiben az építő jellegű, csakhogy ez kurvára nem az volt. egyik képre sem mondott semilyen kritikát csak mondott rá egy negatív jelzőt, kb mintha azt  mondta volna hogy szar, csak nem ezzel a szóval. plusz még annyit sem mondott, hogy legalább valamiféle igyekezetet lát, vagy hogy azért talán ki lehet ebből valamit hozni, ergo semmi olyat amitől az embernek kedve lenne csinálni. megszoktam már ezt csakhát a gimi az kurvára más. kevesebb manuális munkám volt és igazából rájöttem, hogy a gondolataimmal többre megyek. hát ennyi mostmár legalább azt tudom, hogy fényképezni nem tudok, kiraly. legszivesebben otthagynám a picsába ezt a sulit, csak nem tudom, hogyan. mivel fizetős volt. csakhát több értelme otthagyni mint feleslegesen pénzt ölni belé. szerintem. mindegy... nem tudom mi legyen. belekevertem magam egy orbitális szarba és most nem tudok belőle kimászni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr796698925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása