2013. szeptember 02. 21:31 - self.destruction

fura nap.

ez van. ide jöttem, kb. egész nyáron nem blogoltam. de mégis, amikor meglátom azt az albumot jobb oldalt, akkor a nyár jut eszembe, meg a zenekari elgondolás. és ez szar. a 13. év kezdödött el, és egyben az utolsó. hurrá. ami hurrá lenne ha ez olyan jó évnek bizonyulna de nem igazán. van egy mentsvára, hogy májusban végződik. ma évnyitóztam, ahol az elsősök megint kurva viccesek, meg amióta a helyettesnőmondja a "beszédet" (ami szigorúan idézojelben beszéd) azóta folyamatosan nevetnem kell. (ez ma másodszor fordult elő). szóval így ennyi. az osztályfőnököm eléggé elhúzta a beszédét mert utsóév és szalagavató meg mindenpöcsöm. de nem baj. a bort péntekre (ami még kérdéses ugyebár) nem volt idéom megvenni az ócsó lidölben, de elértem a 10es buszt a szülővárosomba, ahol K. (szőke - már nem szőke, hanem fekete) várt. elmentünk csövezni a tesco mellé, de ott egy csövi kért cigit, amit nem adtunk neki, szal elhúztunk a sétálóra cigizni. szerencsére pont egy közéééŕt vagy mi elé ültünk le, szal vettem bort nekünk, neki meg nem volt táskája, úgyh a sprite-ját (uramatyám, telebasztam ezt a posztot reklámmal, de sebaj, ez már ilyen) mondtam, h dobja be az enyémbe, és hát elfeletkeztünk róla én meg itthon húztam elő, hogy "jé, sprájt." aztán a hiányát ő is észrevette, de nekemajándékozta. aztán visszasétáltunk az állomásra, ott leültünk a sörözőbe, söröztünk, cigiztünk, beszélgettünk, és pont megittuk, elszívtam az utsó cét és elindultunk a buszra. pont elértük. mitha csak ki lett volna számolva. amíg ott voltunk sok érdekeset láttunk, pölö szimpatikus punkokat kockás nadrágban, meg punkokat rózsaszín tarajjal, meg metálarcokat, életemben nem láttam még ennyit egy nap alatt ott, de összesen sem. aztán egy nőt érdekes pink retiküllel, meg egyet akinek különösen fújta a szél a szoknyáját, sok színes távolságibuszt, még érdekesebb rá felszálló emberekkel akik kb. banános dobozokat vittek magukkal, egy a földből alig kilátszó kisgyereket aki óriási batyut húzott maga után, senior klubos cseh 70éves néniket akik a szomszéd asztalnál söröztek, egy fickót aki fura volt és tüzet kért, a sétálón " a lányok a lányok a lányok angyalok" dallamát hegedülö harmonikázó figurákat, meg egy nőt akit szponzoráltam egy szál cigivel (napi jótett kipipálva), meg egy *oly. nöt, aki el akart adni K-nak egy órát. egy emberként mondtuk, hogy nincs érdeklődés, majd amikor elment, K. hozzá tette, hogy mire is lenne az neki, ha nem ismeri.... szóval ez volt az iskola kezdős napom. fura. (de amúgy az én életemben ez átlagosnak számít.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr46249746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása