2013. december 08. 19:08 - self.destruction

nagyon fontos, ugyan dehogy :D

annyira agybaszós ez az egész. szalagavatóm úgy telt, hogy a kaja szar volt, piától szédültem filmefektesen kidőltem, egy hétig fájt a seggem de köszi jól vagyok. amúgy? ki kérdezte, hogy élek-e? naja. szóval szívbemarkolóan undorító. mármint én, ugyan kit ne hatnék meg? :'D butaságokat írok, mert magammal nem tudok mit kezdeni, meg önző módon kissé több rajongásra lenne szükségem, de ha nincs? visszafestem a szörzetem veresre oszt tök szíp leszek, mi? mennyivel is voltam akkor "ribancabb" hm.. feltünöbb, mondjuk így? nem tudom, lááálykom akkor sem volt több, de bele köll törődnöm, hogy nagyon ótvar vagyok és senki sem szeret jah :D szóval ilyen szomorú vagyok totál és írok :D :D
de őszintén.
problémák. minden megváltozott. kurva boldog ember voltam viszonylag egy éve, ma már ezt nem nagyon mondhatom el magamról.
akkoriban mi volt? az iskolaévet egy oltári cirkusszal kezdtem, majd féltem az emberektől, de juszt is. mondtam én. elkezdtem járni K-val és húdejóvolt szarjunk be. de tényleg. ittunk, nevettünk meg minden. későbbiekben meg tudtam, hogy fontos vagyok, meg ehh szép. állítólag. vörös voltam mint említettem, és ez sokat dob az ember megjelenésén, amúgy. nade, tényleg minden jobb volt, az érzések, a biztonságérzet, vagy minek hívjÁK EZT, egy dolog viszont biztos, hogy minden változik, tehát nem lehetsz örökké boldog, barátom. letör.
megváltozott a dolog egyszer, túl szép, mert hü "demegváltoztál mert fekete vagy csodás." most bejelöllek mert.... de csaj vagyok. idegesítő tehén. gonosz vagyok. aztán... amióta fekete hajam van, már én afféle kriptaszökevény vagyok, nem igazán szép. lesújtó. szóval igen, az ember aztán ilyenkor hú, elszomorodik, mert mit lát? lankadó érdeklődést, szarnak érezve magát, senki által nem igényelve, senkinek nem tetszve, szomorú.
a harmadik, hogy hm? mióta ne, voltunk együtt? egy hónapig kb nem taálkoztunk aztán eh... azóta is, kevés idő .. heti 6 óra wtf? aztán.... semmi testi kontaktus kábé, egy undormányos betegség miatt, amit merem remélni nem azért szedett össze mert felszarvazott, hanem tényleg csak beleittak neki, úgy h nem vette észre suliban. hát. igazából mindegy, már elkaptam volna ha valami. a szilveszternek lőttek, egyikük sem ihat csak én, én meg? egyedül nem, 2. amúgyis csak bebasznék, ami nem is akkora poén néha. szóval. hehh... minő boldogtalan vagyok. nagyon. tényleg feldobna ha többen érdeklődnének irántam, de pocsék egy ember vagyok, valahogy nem várhatok el semmit, mint ahogy nem is várhattam semikor sem, legszívesebben eltünnék a föld színéről mintha nem is lettem vona, mert nálam feleslegesebbet nemigazán tudnék elképzelni jelen pillanatban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr686249744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása