2014. február 11. 10:32 - self.destruction

Hat erdekes dogok vannak mostanabsn...
A "szoszivel" vegleg vege.
Nembaj, vegulis adja csak elo az egeszet ugy,hogy en mekkora szemet voltam vele, csak mert szovateszem, ha valaki hulyen viselkedik.
A masik meg az, hogy... Fo, hogy mindig en hivtamcsak talalkozni, es a vegen mar azert nembeszeltunk, mert enmasr abbashagytam az erolkodest. Ugyabez a talalkozassal.
Pesze engem nem mutatott be senkinek, azzal a ribanccal... Merugye nyomulos kispicsa.. Minfegy. Szoval lecserelt.
De a fo, hogy nem akart vele jarni, hnem azert szedte oket ossze, h engem feltekennye tegyen.
Bunko volt gecire... Amikor o volt a hibas, direkt bevagta a durcit, csakhogy nekem legyen buntudatom. Namindegy..
Perszr legyunk baratok, mi? Belementem, csak mert nem volt kedvem veszekedni. De azota lese szar. Mindegy, nekem nerm hianyzik:'D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr366249742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása