2014. június 11. 22:36 - self.destruction

az elmult idoszak+mindenszar.

Dejo otlet pont akkkor mely bejegyzest irni, amikor az ember tabja merul. Jaigen, mivel tabrol tolom most, nincs szamitogepem, tobbekkozott ez okozza a hosszu ideje tarto blogosinaktivitasom.

Bizony.

Hat elkampicsorodtam kenyszerkoltozeseemen, konnyen meglhet h keresek egy uj szervert or smth.

De.

Hat az elmult 1 ev, amiota kb nem adtam szinte semmi eletjelet...

Ok .

Tobb is tan mint evny ev,

Nyar.

Faszavolt meg exemmel, tok sokat voltunk a regi szockos epuletben, ami ma hajnali 3tajt leegett.

Csakzgy mint decemberben a kapcsolatunk.

Porig.

Egyebkent mindegy Miutan szetmentunk tobbet kezdtem logni az uj ismerosokkel abbol avarosbol agova gimibe jartam (jam, ezt a megismerkedesta mai napig nem sikerult el,eselnem.)

Aztanjottek uj es uj arcok, a gimi (szamomra) utso honapjat telibe ellogtam haverral (aprilis) es azinte minden nap ittunk. 

Kozben volt probalkozas uj kapcsolatrol, csak vegul rajottem nem oke. Nem jottunk ugy ki,mint ahogy az az elejen tunt. 

Aztan jott megegy furcsa szerelmi vallomas. Szkeptikus voltam elejinte szokasomhoz hiven, aztan megint jttek a tipikus szarok mint anno egyednel.

Irtunk, ramirt, de aztan lebaszott nemirt vissza/probaltam meg jofejkedni/kommunialni, dehat fustbe ment terv. Valami alakuloban lett neki...legalabbis ugy tunt az utso talalkozsunkkor. 

Hat ... Nemtagadom. Zavar. Gecire. Dehat legyenboldog.

Amugyis... Nemcsak ez zavar.

Ott kialakitottam egy eletet/haveri kort, es mire sikerult (2ev ottanulas utan ) elmen t a 4 ev, es pa. 

Nemtudtam maradni,

Se melo

Se lakas.

Itthon vagyok par hete.

Majdmegorulok.

Unom.

Utalom.

Nincs itt senkim.

Nincs senkim.

Gyulolo, ezt a varost. Es minden amit kialakitottam

OsSzeomlott.

Nincs semmim.

Ott akarok lenni.

Abbanavarosban.

Egyebkemt aztan mikormar vagy 2-3 hete untam a fejem itthon, beadtam a jelentkezesem erettsegi utani 2 eves tivabbkepzesre a pozsonyi muveszeti kozeprsuliba fotos szakra.

Felcettek.

De utalom pozsonyt.

Persze kifizetem en, elkezdem.

Csakhogy semmi ertelme nem lesz

Irtmaradtam zero haverikorrel zero maganelettel, mimdenki nelkul.

Ugy erzem magam, mint anno 15 evesen, csak akkor meg volt remeny, volt erom hinni, h egyszer majd fordul a kocka es jon valaki.

Fordult.

Aztan meg vissza. 

Csak mar kurvara gecire ninca erom ujra 3 evet varni, mire tortenik valami.

Mire lesznek ujra barataim. 

Hosszu ido ota, megint minden haver kuvetel nelkul kilometerekee kerult tolem.

Mint 15 evesen.

Par evig legalabbb volt pat ember aki kozel volt a tobbikozul. Most mind egy halmazban vagytok.

Engem meg megesz a tudat, h mehint el fognak felejteni, semmit sem alkottam.

Szomoru, dehat en ilyen kis szarvagyok asztan ennyi.

Varhatok megint evekig, mire ujra kistabadulok es nem fogom magam ennyire egyedul erezni.

Azt hittem mar nem lesz igy, de hat mindegy, ,ajdcsak sikerul felfordulnom egyszer.

72 macskaval.

Ja... Es meg a kedvenc kandurom is elveszett.

Fasza.

Egy szerencsetlen vagyok :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr566296395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása