2013. június 21. 14:55 - self.destruction

!!!!

na... KURVÁRA NEM BUKTAM MEG!!!!!!!!!!!
azt hiszem ez az egyik legcsodálatosabb szerdája volt az életemnek amikor ezt megtudtam.
jah, a faszbúk prómat sikeresen leblokkoltam chrome-on keresztül, mert küldtem egy linket.. szal csak ie-n meg firefoxon tudok felmenni, de mindkettő szar, és egy lépést se tudok csinálni, mert lefagy. szal az alter (először azt ňirtam, alert :'D ) promat használom most.
lehet majd rakok névjegyet és akkor lehet jelölni, haha.
de egyébként eszméletlen ez a kibaszott hőség, remélhetőleg jövőhét már nem így fog kinézni, még az egyik sosem használt nyújorkeres farmeromat is elvágtam, hogy legalább ki legyen használva, mert rövidgatyám az nem volt.
tegnap Dé-vel basztam a rezet telepen, ja igen, ő új arc, amit még mindig nem meséltem el, de ilyen melegben átkosul nincs kedvem... voltam bort venni meg cigit, és 12:17-kor voltam a végállomás mellet, 12:25kor ment a busz, de nem volt kedvem rá futni azzal a tudattal, hogy a zebrán kinyírhatom közben magam, meg a két borosüveget is. (jah, mert ez a táskám már szakadt el menet közben csak úgy jó kedvéből, és borosüveget is törtem már össze, azóta nem próbálok meg nagyobb üveget olcsóbban venni, hű, de tanulékony vagyok.) akkor mivel apám nem melózott felhívtam, h induljon értem mert nem értem el a buszt. (egy kis kamu, mert amúgy elértem volna, ha nincs pilya, de az kell.) szal mentem addig telepre, és ott Dé-vel cigiztem meg beszélgettem, aztán ő elment, a lakásba, mert, h kiba meleg van (am tényleg nem lehet levegőt veni.) kérdezte, hozzon-e nekem vizet, mondtam, h ne, aztán hívtam fatert merre van, mondta, hogy 10 perc múlva ott van a vonatállomáson, ahová irányítottam őt. aztán hazajöttem.

és most egy kicsit a haldoklásomról.
enyhült, jobban vagyok, csak rájöttem, hogy valszeg azért voltak ilyen gondjaim, mert amúgy beteg vagyok, légcsőmegfázás again, szóval fulladozom mint egy őrült és mivel ez ilyen mélyen van, retek nehéz felköhögni. vasárnap olyan lázam volt, hogy fájt a bőröm, ha valami hozzáért. ja és annyira kibaszott meleg, h egyébként csak ebből vetetm észre, hogy lázas vagyok. akkor ilyen "köhögés és hörgők" gyógyteát ittam, de azt elfogyasztottam, mert volt max 10 db én meg 7et megittam egy nap... aztán enyhült a tömény fájdalom, de nem volt mivel kúrálnom, úgyh pont csak tegnap kaptam köptetőt, igyekszem gyógyulni, hogy a holnapi nap csodás legyen azzal a szöszcsivel, aki már nem is annyira szöszcsi múlt hét óta, amikor befestettem a haját feketére a szövetkezetes épületben. mókás buli volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr156249753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása