2014. augusztus 03. 16:48 - self.destruction

only the weak are not lonley

 csszovalidaig is elerkeztunk.valahogy sokszor gondoltammar erredeigazabol nemszamitott vhogy nemtudom...
vagy de. csak aztanmindig gondoltam hogy majd lesz meg maskepp, most jottem ra igazabol h vhogy baromira nem lesz mar maskepp semmi sem. eleg. 
probalkoztam mindenhogy aztan rajottem hogy a legjobb az ha baszok ra. begyujtottempar ismerost de mindenki igazabol erdekbol volt mellettem most h messzebbre kerultem le se szarnak kb ;) Amugy tudtam, h ez lesz pont ezert akartam ott maradni mert ott volt egy bizonyos haveri korom, itt meg az egez lofaszt nem er. bar h oszinte legyek gecire nincs is kedvem eljarni itthonrol mostanaban. leginkabb itt vagyok amuggy is van mit csinalnom+ Marhara nincs kedvem osszerakni magam annyira h kimenjek, bar teny h nalam  az elegge minimalis faradozassal jar (smink) .... meg nincs is nagyonmar kivel h oszinte legyek. meg meg is untam. mast szeretnek. csakhat azt elvesztettem olyan miatt aki szora se erdemes :`D bar teny h nelkule is elvesztettem ha nincs o akkor se maradtunk volna egyutt sokaig sot... mas meg.. pfffffffffm. valahogy miindenkit ket percig erdeklek vagy addig se es ami a leggazabb h engem se erdekelnek melyebben ezek az emberek. egyaltalan nem. senki nem ugy viselkedik, es ugy gyanitom is h keresve se talalhatnek ujra ennyire egohianyos embert ... es valahogy senkit se tudok megkedvelni nemhogy megszeretni. ja es tudom h geciidegesito h ket perc utan mindig itt lyukadok ki, csak valahogy az van hogy talan az osszes dolog kozul amig nemileg tartalmas eletet eltem a jelenlegihez kepest ez hianyzik a legjobban. es igazabol en se tudom miert... masokkal is tortentek szorakoztato dolgok azota h szetmentunk nem volt az h bogicseltem volna utana, v h nagy hianyerzet lett volna bennem... ez az egesz akkor jott ram amikor egyedul maradtam. ugy teljesen.  es nem azert nem gondoltam ra mert mast "szerettem".. nem szerettem ugy soha mint ot sot megcsak elegge se szerettem, csak akkor ezt meg nem ismertem fel... szopacs. foleg nekem. mert en erzem magam szarnak azert h akaratomon kivul is kihasznaltam valakit. mindegy. es nem is ezek a dolgok a legnagyobb problemam. jonnek mennek es nagyon szivesen mennek es van egy olyan erzesem hogy ez mostmar igy is marad mert senki semfog tudni mar kb erdekelni engem. a masik is magara eroszakolt csak engem, egyaltalan nem engem szeretett csak elhitte magaval. (es ezzel most nem a lelkiismeretemet nyugtatom , erre mar akkor rajottem amikor meg azt hittem szeretem annyira es csak azert fogadtam el ezt a tenyt mert nem akartam egyedul maradni, degaz.) azttan rajottem hogy jobb nekem egyedul foleg h nem is szeretem csak baratkent. mert ha mindketten tudunk a masik nelkul elni akkor semmi ertelme. kiderult mar azota, hogy neki is eleg konnyen megy es abszolut nem hagytam benne semmilyen mely nyomot mint ahoogyan a tobbiek sem ;) 
es hogy igy ertelmesebb dolgokra terjek ra ilyen erovel a legjobb az lenne, ha vegre tudnek egyedul elni. vagy legalabb valamilyen szinten kiszabadulni innen mert T-bol eleg volt. tudom, hogy baromira nem fog elhuzni sem innen, sem melozni,, h egyaltalan egyedul maradhassak. (nemlenne fonts sulimellett meloznom dehat amugyis a szuleim fizettek tehat legalabb mostmar minden masra megkereshetnem en a penzt.)
jaes a szobamat meg kenytelen vagyok kulcsrazarni mert amig en cigizek/elvagyok addig VALAKI vigan rabolgatja a cuccokat a szobambol csodas ;) szal kb egy ejjeliorkent funkcionalok mostanaban allandoan csorgetem a kulcsaim aztan hello.

(es a vege elveszett fasza :).. nem fogom ujrairni.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://damage0.blog.hu/api/trackback/id/tr836570429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása